"DOPRAVNÍ ZNAČENÍ TÁBOR s.r.o."
Firma vznikla v roce 2001.
V začátcích jsme prováděli drobnější práce. Postupem času jsme získávali stále větší zkušenosti i zakázky. Byly kladeny i vyšší požadavky na vedení, zaměstnance a technické vybavení. V dnešní době jsme plně technicky vybaveni pro montáž svislého dopravního značení a dopravního zařízení, včetně provádění vodorovného dopravního značení.
Je pro nás prvořadá spokojenost zákazníka a dodržování systému jakosti dle mezinárodní normy ČSN EN ISO 9001:2009. Osvědčení této normy vlastníme od roku 2003.
Politika kvality
Firma DOPRAVNÍ ZNAČENÍ TÁBOR s.r.o. je dodavatel služeb v oblasti dopravního značení s působností především v oblasti Středočeské, Českobudějovické a v kraji Vysočina. Součástí strategického záměrů je neustálé rozšiřování stávajících a zavádění nových služeb při udržení jejich vysoké kvality. Pro udržení a další rozšíření svých podnikatelských aktivit a zajištění maximální spokojenosti zákazníků musí firma vytvořit podmínky pro naplnění všech požadavků stávajících i budoucích zákazníků
Pro trvalé zvyšování kvality dodávaných služeb přijímá firma následující zásady:
- Pro zabezpečení trvalého zlepšování systému managementu jakosti bude firma využívat nejnovější poznatky v oboru podnikání a příbuzných oborech.
- Pro naplňování požadavků zákazníků bude firma shromažďovat, analyzovat a využívat zpětné informace o jejich spokojenosti s dodávanými službami.
- Firma bude průběžně a trvale zvyšovat kvalifikaci všech pracovníků dle požadavků vyplývajících z aktuálních mezinárodních norem systému kvality, EMS, BOZP, požadavků SJPK a navazujících technických norem.
- Při všech prováděných činnostech se pracovníci společnosti budou důsledně řídit požadavky aktuální legislativy.
- Firma bude zajišťovat technologie potřebné k zajištění jakosti dodávaných služeb a bude zlepšovat organizaci práce za účelem zvyšování prosperity.
- Při výběru dodavatelů materiálu a zboží bude firma spolupracovat pouze s dodavateli schopnými plnit požadovanou jakost a termíny.
- Firma bude rozšiřovat své služby do oblasti dopravního značení, dopravy, letní a zimní údržby komunikací.
- Přesunem do nového sídla firmy a dokončením jeho úprav vedení společnosti zlepší pracovní prostředí svých pracovníků.
- Společnost udrží dlouhodobě zaměstnanost minimálně na stávající úrovni.
- Zajištění kvality prací a služeb podle „Politiky jakosti pozemních komunikací“.
K podpoře politiky jakosti se jednatel zavazuje:
- Vytvářet podmínky a zdroje nezbytné ke splnění stanovených cílů a kontrolovat jejich účelné využívání.
- Při naplňování politiky a určování nových cílů vždy přihlížet k přání a požadavkům zákazníka.
- Při realizaci zakázek dbát na ochranu životního prostředí a důsledně dodržovat zásady bezpečnosti práce.
- Dbát na průběžnou informovanost všech pracovníků v oblasti aktuálních požadavků systému kvality, technických norem a legislativy.
Milan BREDA - jednatel
Napište nám