pozadí
Logo DZT
Oddělovací proužek


POZOR: Přihlašování je citlivé na velikost písmen
Připomenutí hesla
rozbal

Instalace svislého dopravního značení, uzavírky

rozbal

Nástřik vodorovného dopravního značení

sbal

Pokládka stěrkových hmot

Takto provedené vodorovné značení je odolné vůči oděru a je tedy dostatečně trvanlivé. Používá se hlavně na místech zvýšeného provozu. Stěrkovými hmotami lze také vytvářet jakékoliv obrazce a nápisy, včetně vícebarevného provedení (např. symbol POZOR, PŘECHOD PRO CHODCE a DĚTI). Pokládka nevyžaduje zvlátní technické vybavení, pouze zručnost pracovníků.
rozbal

Odstraňování vodorovného dopravního značení

rozbal

Přechodné dopravní značení

rozbal

Řezání asfaltu a betonu

rozbal

Provádění letní a zimní údržby komunikací

"DOPRAVNÍ ZNAČENÍ TÁBOR s.r.o."

Firma vznikla v roce 2001. V začátcích jsme prováděli drobnější práce. Postupem času jsme získávali stále větší zkušenosti i zakázky. Byly kladeny i vyšší požadavky na vedení, zaměstnance a technické vybavení. V dnešní době jsme plně technicky vybaveni pro montáž svislého dopravního značení a dopravního zařízení, včetně provádění vodorovného dopravního značení. Je pro nás prvořadá spokojenost zákazníka a dodržování systému jakosti dle mezinárodní normy ČSN EN ISO 9001:2009. Osvědčení této normy vlastníme od roku 2003.

Politika kvality

Firma DOPRAVNÍ ZNAČENÍ TÁBOR s.r.o. je dodavatel služeb v oblasti dopravního značení s působností především v oblasti Středočeské, Českobudějovické a v kraji Vysočina. Součástí strategického záměrů je neustálé rozšiřování stávajících a zavádění nových služeb při udržení jejich vysoké kvality. Pro udržení a další rozšíření svých podnikatelských aktivit a zajištění maximální spokojenosti zákazníků musí firma vytvořit podmínky pro naplnění všech požadavků stávajících i budoucích zákazníků

Pro trvalé zvyšování kvality dodávaných služeb přijímá firma následující zásady:
  1. Pro zabezpečení trvalého zlepšování systému managementu jakosti bude firma využívat nejnovější poznatky v oboru podnikání a příbuzných oborech.
  2. Pro naplňování požadavků zákazníků bude firma shromažďovat, analyzovat a využívat zpětné informace o jejich spokojenosti s dodávanými službami.
  3. Firma bude průběžně a trvale zvyšovat kvalifikaci všech pracovníků dle požadavků vyplývajících z  aktuálních mezinárodních norem systému kvality, EMS, BOZP, požadavků SJPK a navazujících technických norem.
  4. Při všech prováděných činnostech se pracovníci společnosti budou důsledně řídit požadavky aktuální legislativy.
  5. Firma bude zajišťovat technologie potřebné k zajištění jakosti dodávaných služeb a bude zlepšovat organizaci práce za účelem zvyšování prosperity.
  6. Při výběru dodavatelů materiálu a zboží bude firma spolupracovat pouze s dodavateli schopnými plnit požadovanou jakost a termíny.
  7. Firma bude rozšiřovat své služby do oblasti dopravního značení, dopravy, letní a zimní údržby komunikací.
  8. Přesunem do nového sídla firmy a dokončením jeho úprav vedení společnosti zlepší pracovní prostředí svých pracovníků.
  9. Společnost udrží dlouhodobě zaměstnanost minimálně na stávající úrovni.
  10. Zajištění kvality prací a služeb podle „Politiky jakosti pozemních komunikací“.
K podpoře politiky jakosti se jednatel zavazuje:
  • Vytvářet podmínky a zdroje nezbytné ke splnění stanovených cílů a kontrolovat jejich účelné využívání.
  • Při naplňování politiky a určování nových cílů vždy přihlížet k přání a požadavkům zákazníka.
  • Při realizaci zakázek dbát na ochranu životního prostředí a důsledně dodržovat zásady bezpečnosti práce.
  • Dbát na průběžnou informovanost všech pracovníků v oblasti aktuálních požadavků systému kvality, technických norem a legislativy.

Milan BREDA - jednatel

rozbalCertifikát

rozbalObrázkové reference

Napište nám

Vaše emailová adresa: Kontaktní telefon:
Nezapoměňte vyplnit svoji emailovou adresu a telefonní kontakt, bez nich nelze dotaz odeslat.
lista